حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

رئیس سازمان محیط‌زیست: اجازه سد «گتوند ۲» را نمی‌دهیم| دو توله یوز وضعیت خیلی خوبی دارند+ فیلم

  • کد خبر: ۱۴۱۰۵۱
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
رئیس سازمان محیط‌زیست: اجازه سد «گتوند ۲» را نمی‌دهیم| دو توله یوز وضعیت خیلی خوبی دارند+ فیلم
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست تاکید کرد: اجازه «سد گتوند ۲» را نمی‌دهیم تا راستی‌آزمایی انجام شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره نظر این سازمان نسبت به سد چمشیر اظهار دشت: قبلا هم اعلام کرده‌ایم که اجازه گتوند دوم را نمی‌دهیم و مواضع ما همین است تا راستی آزمایی درباره این سد انجام شود. کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت نیرو در حال بررسی موضوع به صورت میدانی هستند و نتایج آن که مشخص شود، درباره سد چمشیر تصمیم گیری خواهد شد.

معاون رئیس‌جمهور درباره دو توله یوز پیدا شده گفت: این دو توله یوز وضعیت خیلی مناسبی دارند و در حال مدیریت و محافظت در زادگاه خود هستند و با توجه به اینکه در دو هفته اول از مادر خود تغذیه شدند، خوشبختانه وضعیت خوبی دارند. انشاالله در آینده در منطقه خودشان رها خواهند شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در رابطه با اینکه مقصر اصلی آلودگی هوا در کلان شهر‌ها چه کسانی هستند؟، خاطرنشان کرد: صنایع متحرک اعم از فرسوده، دارای سوخت ناقص و با مصرف سوخت بالا و همچنین تردد‌های تک سرنشین از عوامل اصلی آلودگی هوا هستند. مصرف آلایندگی نیروگاه‌ها نسبت به صنایع متحرک کمتر است به لحاظ اینکه در یک بازه زمانی حجمی را وارد هوا می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->